Toto je sprievodca Vášho on-line nákupu vstupeniek a rezervácie vstupeniek. Postup si pozorne prečítajte a Váš nákup prebehne bez problémov.
Dôležité upozornenie!
V momente otvorenia stránky s nákupom sa začalo odpočítavať 15 minút, ktoré máte na prechod od vytvorenia objednávky k platbe. Nemusíte mať obavy, je to dostatočný čas.
Na webovej stránke www.kinostaralubovna.cvc.sk sa Vám zobrazí program kina s dátumami a časmi premietania. Po zvolení daného filmu a predstavenia kliknite na ikonu nákupného košíka, kde sa Vám následne zobrazí tabuľka s názvom filmu, dátumom a časom premietania. Ďalej sa Vám zobrazia rady a sedadlá.
1. Vyberte si miesta na sedenie. Sedadlá pridávate a odoberáte klikaním na ne.
2. Ak ste výber sedadiel ukončili, kliknite na „Pokračovať“.
1. Ak organizátor podujatia poskytuje zľavy, kliknite na šípku pre výber Vašej zľavy.
2. Vyberte zľavu, na ktorú máte nárok. Organizátor podujatia je oprávnený žiadať od Vás na pokladni alebo pri vstupe na podujatie doklad, ktorým preukážete, že na danú zľavu máte nárok. Ak neviete preukázať oprávnenosť zľavy, organizátor od Vás bude žiadať doplatenie cenového rozdielu.
3. Kliknite na „+“ (plus), tým Vašej vstupenke nastavíte zľavu. Zľavu odoberiete kliknutím na „-“ (mínus) pri zľave.
E-mail – po ukončení nákupu príde na Váš e-mail potvrdzovacia správa s detailmi platby a PDF s Vašimi vstupenkami. Vstupenky si môžete vytlačiť doma. V prípade, že nemáte tlačiareň, v pokladni uveďte variabilný symbol Vášho nákupu a vstupenky Vám vytlačia. Odporúčame Vám vytlačiť si vstupenky doma, vyhnete sa čakaniu v rade pred podujatím.
Zadajte Vaše meno a e-mail (prípadne telefón, ak je požadovaný).
Prosíme Vás, aby ste si správnosť zadanej e-mailovej adresy skontrolovali 2x. Pri vyplnení zlej e-mailovej adresy vstupenky nedorazia! V takom prípade musíte kontaktovať našu zákaznícku podporu napodpora@cinemaware.eu kvôli opätovnému zaslaniu vstupeniek.
1. Vyberte spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. Vašu banku/kartu vyberiete kliknutím na krúžok pri jej logu. Ak vyberáte banku, vyberte tú, v ktorej máte účet a možnosť platby cez internet banking.
2. Potvrďte podmienky nákupu kliknutím na štvorček. Vyjadrujete tým súhlas s obchodnými podmienkami.
3. Kliknite na „Pokračovať“ – budete presmerovaný do platobnej brány, kde za Vaše vstupenky zaplatíte.
Boli ste presmerovaný na stránku platobnej brány, kde bude realizovaná Vaša platba. V tomto momente už neklikajte na tlačidlo „Späť“ v prehliadači – Vaša objednávka by bola zrušená a označené miesta by sa uvoľnili po 15 minútach.
Kliknite na tlačidlo „Pokračovať“. Nad týmto tlačidlom sa zobrazí logo Tatra banky, ktorá platby kartami realizuje. Aj keď Tatra banka nie je Vašou bankou, nemusíte mať obavy, neznamená to pre Vás žiadne bankové poplatky navyše.
Zadanie údajov o Vašej platobnej karte
1. Vyplňte číslo karty
2. Zadajte trojmiestny CV kód, ktorý je na zadnej strane karty
3. Vyberte dátum expirácie karty, je uvedený na karte vo formáte MESIAC/ROK
4. Kliknite na „Zaplatiť/Submit“
Prehľad údajov platby
Zobrazí sa Vám prehľad, kde je názov obchodníka (spoločnosť MobilBonus – prevádzkovateľ platobnej brány), zaplatená suma, číslo Vašej karty a jej platnosť.
Kliknite na „Pokračovať/Proceed“ alebo budete automaticky presmerovaný na stránku, kde si prevezmete vstupenky.
Boli ste presmerovaný na stránku platobnej brány, kde bude realizovaná Vaša platba. V tomto momente už neklikajte na tlačidlo „Späť“ v prehliadači – Vaša objednávka by bola zrušená a označené miesta by sa uvoľnili po 15 minútach.
Kliknite na tlačidlo „Pokračovať“, nad ktorým sa zobrazuje logo Vašej banky.
Prihláste sa a potvrďte platbu v internet bankingu Vašej banky. Po realizácii platby budete automaticky presmerovaný na stránku, kde si prevezmete vstupenky.
Overovanie platby medzi bankou a našim systémom prebieha štandardne 15 minút. Odpíšte si číslo Vášho nákupu a skontrolujte si zadaný e-mail. Po overení platby Vám budú vstupenky automaticky zaslané na e-mail.
Ak by nastali komplikácie a na Váš e-mail by nedorazilo potvrdenie o platbe aj so vstupenkami, podľa týchto dvoch údajov vieme zistiť čo sa stalo a vstupenky Vám znova zaslať. V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať na podpora@cinemaware.eu.
Ak ste klikli na „Vytlačiť vstupenky“, po potvrdení transakcií medzi bankou, platobnou bránou a našim systémom sa zobrazia vstupenky vo Vašom prehliadači. Zároveň budú automaticky zaslané na Váš e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v Centre voľného času Stará Ľubovňa.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ kina) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek:
V Kine Tatra Stará Ľubovňa nie je možná rezervácia vstupeniek.
Kúpa vstupeniek:
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo nebol dodaný film do kina) a to najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní od ich zakúpenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ kina.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek do kina zákazníkom.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.